free templates joomla

Gimnastyka

Gimnastyka - zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia, pod okiem instruktora Zbigniew K. Marzec poprawią twoją postawę i odciążą kręgosłup

Powinieneś wiedzieć że za kondycję kręgosłupa w ogromnej mierze odpowiadają podtrzymujące go mięśnie tzw: gorset kręgosłupa. Nasz trener doradzi ci, jak to zrobić, by je skutecznie i bezpiecznie wzmocnić.

Poświęcając tylko nawet do jednej godziny 2 lub 3 razy w tygodniu.  Tyle poświęconego czasu wystarczy, aby poprawić swoją formę i zadbać o kręgosłup. Zapytasz zapewne jakim cudem? To dlatego że regularne ćwiczenia sprawią że: 
- przede wszystkim zrzucisz nadwagę a w związku z tym zmniejszysz obciążenie kręgosłupa,
- na pewno wzmocnisz mięśnie utrzymujące szkielet w prawidłowym położeniu, ale też uwolnisz ciało od napięć (a więc i bólu) wywołanych przez stres i przeciążenia mięśni.

 Bóle pleców to plaga współczesnych społeczeństw. Dotykają wszystkich bez względu na wiek. Mogą być wynikiem poważnych schorzeń. Tymczasem zachowanie zdrowia i dobrej kondycji naszych pleców nie jest trudne – wymaga jedynie cierpliwości.

Uwaga: Jeżeli czujesz się źle albo już masz zdiagnozowane dolegliwości, przed rozpoczęciem treningów, nie omieszkaj skonsultować się z lekarzem. 

Nawet  jeżeli odczuwasz że nie dolega ci nic, no ale twoim problemem to jedynie słaba forma i od czasu do czasu pojawiające się bóle pleców. Było by rozsądnie abyś nie szukał już żadnych wymówek. Powinieneś wiedzieć że gdy zaczniesz ćwiczyć, to już po kilku treningach poczujesz zmiany i zauważysz w sobie przypływ sił witalnych, zaczniesz poruszać się z większą łatwością i sprężystą gracją. Zauważysz ze zdumieniem i stwierdzisz, że zaczynają ustępować bolesne przykurcze jakich doświadczałeś dotychczas.

Leczenie ruchem, czyli kinezyterapia jest istotną składową leczenia i profilaktyki bólów krzyża  Jednym z elementów prawidłowej kinezyterapii jest dobór właściwych pozycji wyjściowych ćwiczeń.

 Dbanie o kręgosłup nie tylko wpływa na jakość życia, ale również zapobiega powstawaniu ewentualnych urazów i stanów bólowych tego miejsca. Jednym z istotnych elementów, który odpowiedzialny jest za dobry stan kręgosłupa, są silne i sprawne włókna mięśniowe położone w jego sąsiedztwie. Wyrazem troski o własny kręgosłup powinny więc być regularne ćwiczenia angażujące właśnie te mięśnie.

 

Zajęcia prowadzi  Zbigniew Marzec

 

Zajęcia odbywają się w : poniedziałki oraz środy od godz. 19.00 – 20:00.

Cena zajęć: 15 zł za godzinę lub 80 zł za miesiąc (2 razy w tygodniu)

Zapisy: Tel. 71 351 12 71/ 71 351 12 70

 

 

 

 

Opłaty ryczałtowe za zajęcia należy wnosić przed rozpoczęciem pierwszych zajęć w danym miesiącu.

                20% zniżki z URBANCARD Premium przy opłacie z góry za cały miesiąc

 

PIKTOGRAM URBANCARD Premium.png

 

Deklaracje do pobrania poniżej:

Deklaracja uczestnictwa w zajęciach Wrocławskiego Klubu Anima

Nasz Kalendarz

Grudzień 2018
Po Wt Śr Cz Pi So N
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6


Newsletter

Chcesz być na bieżąco z impezami w Klubie Anima? Zapisz się do Newslettera

Partnerzy